Re: PIV a Athlon XP 1800+ i jescze...

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 16:24:53 MET

MAX wrote:
> Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości
> (tak naprawde nie ma walki ale licza sie
>
> Ja właśnie padłem ofiarą tych p..... cyferek.

A w koncu masz pelnego p4 willamate czy celerona czy amd ?

Biznes jest prowadzony ch...o po obu stronach :-(

AMD by sprzedac procesor (choc znacznie lepszy ) od takiego celerona 1700Mhz
musi dac jakies nazwy z plusem ala 1700+ (tak naprawde 1467MHZ) bo inaczej
znacznie szybszy proc i tanszy ! nie znajdzie nabywcy :(

intel reklamuje jakies technologie tak ze mozna odniesc wrazenie "jak ludzie
zyli bez tego przez tyle lat... ala MMX i Hyper T. teraz...) szkoda gada,
trzeba o byle g... pytac ludzi bo mozna sie wrobic w gry marketingowe :(

pozdr.