problem z TV-out c.d.

Autor: kamiles_at_op.pl
Data: Sun 17 Nov 2002 - 16:26:22 MET

Jeżeli by ktoś zechciał to przeczytać to bym był bardzo wdzięczny:
Podłączyłem kabel od TV-out do telewizora (mam win XP, Geforce IV, a telewizor
SAMSUNG). Włączyłem właściwości ekranu-Ustawienia. Następnie włączyłem
Zaawansowane i kliknąłem na zakładkę nView. W trybach nView włączyłęm
klonowanie. Co mam jeszcze zrobić. Bo na telewizorku widać jakby elementy
tapety ale w pomieszanych kolorach czerwieni (i bardzo skacze i migocze). Nie
mogę zmienić (albo nie umiem) 800 na 600 na niższą rozdzielczość.
Pomocy

Pzdr

Kamiles