PCI to USB 1.1

Autor: Danonwoj (wdaniun_at_WYTNIJ_TOo2.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 16:10:43 MET

WITAM!

    Proszę o pomoc w następującym problemie:
kupiłem drukarkę LEXMARK Z35, która pracuje na porcie USB 2.0 oraz dokupiłem
kartę PCI to USB 1.1, którą wkładam do slotu PCI na płycie głównej (SOYO)
(procesor Pentium 200 MMX) - system WINDOWS 98SE. Po wyłączeniu zasilania
komputera (po resecie- nie występuje podany problem) muszę od nowa
zainstalować wszystkie drivery do drukarki. Po odłączeniu zasilania pojawia
się napis w menedżerze urządzeń: "nieznane urządzenie" i dalsze drukowanie
jest niemożliwe. Zwracałem się z prośbą do serwisu Lexmarka-nie mogli
znaleźć szybkiej recepty, dlatego też zwracam sie do Was.
pozdrawiam,
<WOJTEK>
p.s. sprawdzałem drukarkę u kumpla -działała bez zarzutu na win xp.