Re: Problem z płytą główną ?

Autor: Sylwester Żuk (sylwesterzuk_at_interia.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 15:54:41 MET

Użytkownik plitkin <plitkin_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ar667r$3ln$1_at_foka.acn.pl...
> Obstawiam RAM.
> Sprawdz tez czy dobrze przylegaja kosci ramu i innych kart.
> Sprawdz czy nie odlaczyl ci sie jakis kabelek (np. od pcspeackera,
przycisku
> reset i td). Mogles tez zle podlaczyc ktorys z tych kabelkow (druga
> strona) - mialem tak.
> Daj znac czy sprawdziles to wsyzstko.

Mam 4 płytki z pamięciami po 8 MB
próbowałem wyciągać i wkładać po dwie w różnych
kombinacjach ale nic to nie dało. (chyba że są wszytkie uszkodzone).
Sprawdziłem wszystkie kabelki od resetu od głośniczka są wporządku.
Sprawdziłem czy dobrze przylegają inne karty. Nawet włożylem inny
mikroprocesor i też to samo. Moje pomysły się już wyczerpały może ktoś
ma jeszcze jakąś koncepcje ?

--
Pozdrawiam
Sylwester Żuk