Collins 2.0

Autor: Szeryf (szeryf_at_enter.net.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 14:48:37 MET

Mam następujący problem. Działał mi wywyższy słownik bez problemu.
Przeinstalowałem winde i instaluje się bez problemu. Jednak po
kliknięciu skrótu w menu Start czy pliku uruchamiającego w katalogu
nic się nie dzieje. Po włożeniu płyty pojawia się okno dialogowe z
pytaniem: "Czy uruchomić słownik?". Odpowiadam, że tak i nic się nie
dzieje. W żaden sposób nie mogę go odpalić. Ma ktoś może jakieś
pomysły ??

Szacun for All,
szeryf_at_enter.net.pl
gg: 1625382
ICQ: 175225198
Najlepsza ochrona sieci sa nozyce do ciecia drutu :-)))