Re: Schemat Zasilacza 235 W ATX

Autor: Kordian (kde1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 14:51:59 MET

> Witam !
>
> Jak w temacie. Może znacie stronkę, gdzie bym mógł ściągnąć schemat
takiego
> zasilacz. Oparty jest on o układy scalone KA 7500B i KA 339. A może znacie
> stronkę o naprawie zasilaczy ATX ?. W sieci są schematy do zasilaczy 200
W,
> ale różnią się od mojego 235 W.
> Dzięki za pomoc
> Pozdrawiam.

Ogółem same układy zasilaczy nie różniąsię od siebie znacznie. Napirawiłęm
już parenaśnie zasilaczy ATX i wiem że nie trzeba mieć dokładnego schematu.
Różnice są niewielkie (dodatkowe rezystory sprzęgające i zabezpieczające,
diody zabezpieczające). Wystarczy tylko jak się wie co poszło i do czego
służą poaszegulne grupy elementów. Naprawa zazwyczaj kończy się na wymianie
paru kondensatorów, ewntulanie spalonego tranzystora po stronie pierwotnej
do zasilania układy TL494 (KA 7500B).