Re: KŁOPOTLIWY TUNER TV [ P I L N E ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ] > :-(

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 11:11:44 MET

On 16 Nov 2002 22:26:44 +0100, win386_at_poczta.onet.pl wrote:

>Tak, dzieje sie to od samego poczatku, a mianowicie nie tak od razu ale po
>pewnym czasie obraz z tunera staje a dzwiek leci dalej i z tym ze caly
>komputer nie odpowiada na zadne polecenia (nawet przycisk na obudowie w tym
>momencie do wlaczania, przycisk reset oczywiscie dziala). Karta grafiki uzywa
>IRQ 15, a tuner IRQ 5 i IRQ 19, brak zadnych konfliktow z IRQ i zasobami.
>Naprawde nie wiem co moze byc przyczyna - zmienilem oprogramowanie na nowsze
>ze strony producenta bo te na plycie nawet nie mialo aplikacji do sluchania
> [...]

A jakiego programu do ogladania uzywasz i jaki to tuner ?
U mnie na przerwaniu 11 sa :
karta TV PixelView (video)
karta sieciowa
karta muzyczna
karta graficzna
uniwersalny kontroler hosta USB
i uzywam Dscaler i JTV i nie ma problemow.
Borg TV testowalem i powiedzielm sobie never again cho
uzywam Borg Radio ktory poracuje bezblednie. WinXP.