Re: Duron +plyta

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 09:05:02 MET

Witam
Hmmmmmm trudna sprawa
Nigdy z czyms takim sie nie spotkalem ze nowa plyta +dobry procek + Ram nie
rusza
Sprawdz czy przypadkiem nie masz ustawionej zworki na "Reset BIOS" (Clear
Cmos lub CLear BIOs chyba taki jest opis ____ nie mam instrukcji przed soba
ale chyba zworka JP4 powina byc w pozycji 2-3 czyli w takiej w ktorej
pracuje sie normalnie )

JEsli ta zworka jest w pozycji 2-3 przeloz ja w 1-2 zobacz czy komp sie
wlaczy jesli nie to daj ja znowu na 2-3 (czyli w ten sposob zresetujesz bios
_ )

Wyciagnij plyte z obudowy _ poloz na kartonie i podlacz jeszcze raz

napisz do jakich pinow podlaczasz kabelek "power ON"czyli wlaczajacy kompa
jak one sa opisane na plycie (czasami pomylka o jeden pin i ...."po ptokach
"

Blesso