Re: Monitor 17 - co radzicie?

Autor: Greg K (greg_at_k.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 00:42:22 MET

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro_at_skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości

> MITSUBISHI DIAMOND PRO 750 SB

Ten model teoretycznie jest w sprzedazy - ale jeszcze sie z nim nie
zetknalem.
O wiele latwiej dostepny (a zarazem tanszy) jest NEC FE791 SB... a to to
samo tylko z innym
napisem na obudowie.
Tak... tak - to sa te same monitory w innych pudlach...przeznaczone do
sprzedazy na roznych rynkach... dziwne, ze oba sie znalazly na polskim.
Czyms innym od Neca bedzie Mitsubishi Diamond Pro 740 SB - bo kineskop jest
calkiem innym - Diamondtron MM High Brightness... a w NEC FE791 SB i
Mitsubishi 750 SB jest Diamondtron NF Super Brightness - chyba nawet goscie
w NEC'u nie wiedza czym sie one roznia :)

Greg K