plyta M726 i wyjscie usb, jak??

Autor: Michu (ginton_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 00:33:32 MET

witam.
w kompie posaidam plyte M726 made by PC CHPIS
jest na niej konektor m.in do USB
ale za cholere nigdzie nie moge znalez opisu kolejnosci ustawienia kabli we
wtyczce sledzia
dodam ze na plycie konektor ten oznaczony jest jako J2,
jezeli ktos posiada takowa plyte i ma na niej usb to prosze o podpowiedz jak
podlaczyc tego cholernego liscia

konektor wyglada tak:

ooooooooo
oooo oooo

nie wiem czy dobrze podlaczylem, ale juz cos mi tam wykrywa,
podlaczam n5510 i pokazuje sie "dysk przenosny" i jego zawartosc, ale za to
nokia audio manager nie moze mi wykryc, albo polaczyc sie z tym telefonem

co to moze byc???

prosze o pomoc,

pozdr

Michu