trochę OT

Autor: Adam (wytnij/adam.skorzewski_at_poczta.fm/wytnij)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 19:46:20 MET

Też myślę o nowej myszy. Od 3 lat z okładem używam mechanicznej,
przewodowej, 2-przyciskowej myszki HP (była w komplecie z Vectrą). Jest
wygodna, precyzyjna i nie robi jej różnicy, czy "jeżdżę" po padzie, po
obrusie, po mapie, czy po gołym blacie stołu. Warunek - musi być czysta.
Czyszczę ją chyba co miesiąc i do dziś pracuje jak nowa. Chętnie bym ją
wymienił, bo coraz częściej brakuje mi scrolla. Mieszkam obok hurtowni
Action i czasem idę do magazyniera sprawdzić nowości. Testowałem różne
Trusty, Minty, A4tech'y, Logitech'y, i inne tech'y. Są ładne: srebrne,
grafitowe, przezroczyste, można dobrać mysz do koloru nowych butów, z
diodami świecącymi w środku, z coraz większą liczbą przycisków po bokach
(zajebiście potrzebnych) , ze scrollami wzdłuż lub w poprzek, PS-2, USB, lub
bezprzewodowe via radio, lub IrDA, niedługo będą miały sterowniki do
wystawiania igieł kiedy najadę kursorem na zdjęcie jeża, a na niektórych
zdjęciach będą się robiły miękkie, ciepłe, wilgotne. Ale żadna z nich
nie_leży_mi_w_ręku tak dobrze jak moja stara HP. Często pracuję w AutoCAD, a
tam sprawa wygodnej myszy jest zasadnicza. Te nowe wynalazki jeżdżą jakoś
topornie. Nie wiem gdzie mógłbym potestować markowe myszki ze scrollami,
dlatego męczę dalej babcię HP.

A Twoje pytanie - trudno coś doradzić, wybór myszy to sprawa mocno
subiektywna. Mysz to jeden z tych produktów które trzeba przetestować
samemu. Trochę jak perfumy, każdy ma inny gust, inne wymagania i trudno
polegać na cudzej opinii.

PozdrA