Re: VIA Epia

Autor: JJ (naj_at_asco.com.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 22:12:10 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> JJ wrote:
> Czy ktoś ma (ma zamiar kupić) platformę VIA Epia (800)?
> Miec to nie mam ale skladalem zestawy na tej platformie wiec slucham :)

Właśnie zdołałem znaleźć obudowę o wysokości 10 cm, i mam zamówioną płytę.
Założeniem tego zestawu była jego cicha praca. Z kontaktów z VIA i sklepami
wynika, ze płyta ma zamontowany fabrycznie wentylator i to dość głośny. Mam
następujące pytania, na które nikt nie potrafił mi zdecydowanie
odpowiedzieć:

1. Czy oryginalny wentylator można zdemontować z procesora bez specjalnego
ryzyka?

2. Czy można zamontować na nim inny, cichszy wentylator (wymiary)?

3. Czy wentylator rzeczywiście musi być zamontowany (czy nie wystarczy duży
radiator)

Czy publikacje VIA, głoszące że C3 nie wymaga chłodzenia są na wyrost?

Pozdrowienia
Jan