Re: 256 czy 512 oto jest pytanie

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 21:51:27 MET

Użytkownik "Kiju" <bkijowskiNOSPAM_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> . Ja niedawno
>
> Bo twoje kosci pamieci nie wspolpracuja ze soba, zwlaszcza jak masz jedna
> 512.
> Win 98/Me moze tyle nie wykorzystuje ale jakies tam gierki, photoshop i
> corel... wykorzystuja i to duzo wiecej :)
>
> BK
Mam 3 x 256. Gry pod ME chodzą podle (pod 2x256 było to przyzwoite). Do Win
ME zmusza mnie Europlus pisany jeszcze pod Windowsa 3.x.
Co do gierek to te wymagające na ogół 256 się zadowolą, ale programy do
obróbki obrazu nie zawsze. Od jakiegoś czasu Windowsu DOSopochodne służą mi
tylko do aplikacji nieobsługiwanych prze Windowsy oparte na technologii NT.

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl