Re: 256 czy 512 oto jest pytanie

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 16 Nov 2002 - 21:06:12 MET

> Ale i tak się nie do końca zgodzę: mam XP i na 128 można pracować. A
> jeśli 128 to dla kogoś za mało w Xp, to niech sobie wymieni na w98.

Widze, ze kolega malo zna sie na komputerach....
A probowal kolega zajrzec do swojej pamieci ??
"Zwykle" W98 ajmuje 100-110 MB...i co ty chcesz w 18 megach zmiescic jeszcze ??
Chyba tylko Notepada, bo przeciez nie gre...
Nie mowiac juz w ogole o 3ds, bo gdy renderowalem zwykla ramke (no, moze nie
taka znowu zwykla, ale tez nie oh i ah) to 400 schodzilo...
Takze widze, ze to chyba pierwszy komputer kolegi

Efreet