Re: Radeon 8500

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 20:46:26 MET

"Marcin 'Lazy' Kamiński" <lazy_at_wywalto.konto.pl> wrote:

> No bedzie przesiadka z GF2, wiec powiino byc lepiej w 2d no
> i na TV :) Wreszcie bedzie mozna norlanie DivX'a zapucic przez
> telewizorek :DD

He.. he.. wcale tak różowo może nie być :>
Zagłęb się w lekturę na twojepc.pl. Tam wśród artykułów
jest coś takiego jak kącik użyszkodników Radeona.
Poczytaj, przygotuj się teoretycznie ;)
Ale wcale nie musi być tak źle.

> No niestety - napiecie 3.3 mam cienkie jak dupa weza - 3.18-3.24.
> :( Chyba musze sie rozejrzec za nowa buda...

Ojojo.. ;) tak sobie pływa? To faktycznie się porozglądaj za
zasilarką. Kartę odpalisz ale możesz mieć śmieci w 3D a w
najgorszym wypadku zwis.

Liczymy (do grupy: liczymy?) na relację z odpalania i wrażeniach
po przesiadce z nVidii.

 Pozdr.