Re: Celeron400

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 20:47:37 MET

> Napiszcie mi jak oceniacie taki zestaw Celeron400Mhz plus plyta Intel EX w
> fromacie mATX + 32MB+muzyka i grafika na płycie tzn jak to chodzi, czy
jest
> awariogenne co z takiego zestawu da sie wyciagnac a co juz przekracza jego
> mozliwosci??

Zestaw wart z obudowa i hdd i CD-romem ok. 400 -500 zl (zaleznie od hdd).
Prawdopodobnie pograsz w sapera :-), moze w Colin McRae Rally (1 czesc) przy
najgowszysch ustawieniach (a moze i nie pograsz). FIFA 99 powinna pojsc.
Office 2000, Win98/Me bez problemu, ale bedzie sie zatykal - dolozyc ramu
przynajmniej do 64 MB, a najlepiej min. 128. Jednak pomiedzy 32 a 64
odczujesz spora poprawe... Internet pojdzie. DIVx - prawdopodobnie bedzie
OK, ale pod warunkiem ze bedziesz puszczal z HDD. Proste gierki pojda. Przy
zmianie grafy na conajmniej TNT1 pograsz bez problemu w powyzsze gry +
Quake2, Unreal, Unrea Tournament (pierwsza czesc). CMR2 bedzie sie zacinac.
NBA99 bez problemow, TOCAA rally, Superbuke raczej tez, ale przy gorszych
ustawieniach.
CO jeszcze chcesz wiedziec?