Re: Re: Baracud 80 GB problem z pojemnoscia

Autor: SunWoj (sunwick_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 20:31:51 MET

 A konkretnie Seagate U5 40GB, który niezależnie ile zworek
>poprzestawiam i na jakim kompie go odpalę widoczny jest jako 32GB. Ale
>poza tym działa doskonale :) Na szczęście jest jeszcze na gwarancji do
>marca, więc w lutym złożę wizytę w serwisie ;)

        Myslalem ze tylko ja mam taki problem! Mam to samo. Nie mge
odzyskac tych 8 GB... mam niby w sumie partycji na 40 GB ale jak
nagrywam do konca dysku to czesto mam blue screeny i pisze ze jest
blad dysku i w ogole. Nie da sie korzystac z tych ostatnich 8 GB!
Beznadzieja!

Wojtek