Re: zwariowana myszka

Autor: TyPhOoN (brajdak_at_poczta.fm)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 20:03:32 MET

Użytkownik "Maciej Jeszke" <icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>
napisał w wiadomości news:MPG.18409a72dd9441899896c1_at_192.168.0.1...
> [...]

    Ja tez juz nie kupie myszki A4Tech, a juz na pewno nie kulkowa, dlatego
wlasnie postawilem na najlepsza firme ,tak mi sie wydaje, produkujaca
myszki, czyli Logitech (optyczna) . IMHO problem tkwi w tym, ze poprzednia
moja myszka (A4Tech) cos namieszala i teraz jakakolwiek myszke bym nie
podlaczyl to i tak bedzie to samo :( , chociaz musze przyznac ze Logitech
"wariuje" tylko na chwile (ucieka kursor w gore ekranu), natomiast na
"szalenstwa":) a4Tech pomagal tylko reset.
    Kolega podpowiada zebym zresetowal BIOS, ale nie wiem czy to wypali....