Problem z płytą główną ?

Autor: Sylwester Żuk (sylwesterzuk_at_interia.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 19:33:50 MET

Witam

Mam stary komputer klasy P1 ostatnio
pojawił się poważny problem, po uruchomieniu
komputera komputer startuje i po chwili wydaje 2
krótkie dzwięki. Monitor się nie załącza a komputer
nie próbuje startować systemu. Myślałem że to karta grafiki
padła chociaż jest ona zintegrowana z płytą (S3) niestety po wło
żeniu innej karty to samo. Być może tą na płycie trzeba jakoś wyłączyć
ale jak to zrobić skoro na ekranie nic nie ma. Może problem tkwi
gdzie indziej. Powyciągałem wszystkie dodatkowe urządzenia i próbowałem na
przemian uruchamiać system ze stacji 3.5"" jaki i z twardego. Niestety nic.
Nie mam pojęcia zaczynam wnioskować że padła płyta G. może jednak się
myle.
Czy ktoś wyprowadzi mnie z tego błędnego myślenia ?

--
Pozdrawiam
Sylwester Żuk