Re: zwariowana myszka

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 17:00:33 MET

W artykule <Xns92C8A4F7EBCD6lazyatkontopl_at_127.0.0.1>,
lazy_at_wywalto.konto.pl pisze...

> Bylo nie kupowac A4Tech bo to szit niestety.... Ich myszki wariuja i
> sie szybko psuja (mi jedna padla po 2 miesiacach gdzies).
>
> Lepiej pozbieraj i kup Logitecha lub MS...

lubie takie opinie
a przeczytales dokladnie
" gdy uzywalem myszki a4tech www-25(ps/2) i teraz , gdy kupilem logitecha
bj69(usb). " widisz "i " bo ja tak

Sam mam a4techa optyczna od roku i sprawuje sie idalenie mimio ciezkich
wrunkow.