Radek 9000 i praca dwumonitorowa?

Autor: Henry\(k\) (8henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 14:33:44 MET

Witam.

Mam problemik z pracą dwumonitorową (a właściwie monitor + TV) na Radku
9000.
Nie kryję, że chodzi o te nieszczęsne filmy, ale nie tylko.

We właściwościach ekranu mogę wybrać dwa monitory. Włączony jest jeden.
Wtedy w zaawansowanych ustawiam monitor jako główny a TV jako klona.
Świetnie. Ustawienie "Theater Mode" powoduje wyświetlanie filmu na TV bez
napisów (co rozwiązuje DivXG400 lub zamiana głównego miejscami) ale wybranie
innej aplikacji wyłącza film na klonie i widzę identyczny pulpit na obu
ekranach.

Uruchamiam więc Multidesk i HydraVision, odpalam film na drugim ekranie, mam
go w TV, wracam na pierwszy ekran i kupa, filmu nie ma. Chyba nie można
ustawić aby dugi ekran był tylko na TV.

Włączam więc we właściwościach ekranu drugi monitor. Powinno to rozwiązać
problem niezależności, ale... TV go wyświetliło, jest na nim puściutko. Jak
przełączyć się na drugi monitor (tutaj TV), odpalić jakąkolwiek na nim
aplikację, a następnie wrócić na pierwszy monitor (czyli właściwy monitor) i
pracować w innej aplikacji?

Pozdrawiam.

--
Henry(k)