Re: Czy warto kupywać skaner z przystawką do slajdów?

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 13:42:58 MET

> :)) Rozumiem ze skoro na tym zarabiasz, to nie będziesz skory do
> podzielenia się wiedzą typu "jak to zrobić dobrze". Ale mógłbyś choć
> powiedzieć dlaczego typowe skanery z przystawkami do slajdów źle to
> robią.

Zle rozumiesz.
Jakbys czytal uwaznie to bys zauwazyl, ze proponowalem
zaniesienie materialow _najpierw_ do labu a potem ew.
do mnie.

Jesli chcesz osiagnac przynajmniej dobry efekt skanowania
filmow to niestety musisz kupic albo drogi skaner plaski
"z przystawka" albo specjalizowany skaner do filmow.

AHA - drogi skaner z przystawka to nie 1000zl tylko raczej 10-20.000zl.

Specjalizowane skanery do filmow kosztuja od 1000zl do <> 80.000zl
Za kwote <> 1500-2000zl dostaniesz juz skaner wystarczajacy
do zastosowan amatorskich.

Jak zeskanowac negatywy skanerem za 300zl?
Prawidlowa odpowiedz: nie da sie.

Grupa pl.rec.foto jest uslana zwlokami tych co probowali ;-)

-
skanowanie dobre i tanie www.skanowanie.com.pl
-