Re: lamerskie - wyjac proca ze SLOT 1

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 13:39:00 MET

JFK wrote:

>hejka
>ja iwem ze dla niektorych banalne ale kombinuje juz troche a nie chce
>polamac
>jk wyjac pentium II (400)
>z zlacza na plycie ?
>soti pionowa
>cos trzeba podwazyc
>gdzies pociagnac (mozno?)
>i wyjhdzie
>ale nie widze co i gdzie
>chyba ze da sie zdjac sam radiator
>bo padl mi wentyl
>wiec pownienim go wymioenic
>btw nie wiem kiedy mi padl
> [...]
Zatrzaski ma górnej części procesora zwalnia się przesuwając je ku
środkowi, były też rozwiązania z dodatkowymi elementami zakładanymi od
góry na prowadnicę, wkładanymi między prowadnice a procesor lub
zatrzaski montowane na prowadnicach - te trzy ostatnie zwykle dotyczyły
montażu Celeronów, które zwykle nie posiadały obudowy. Jeśli masz
wątpliwości szczegóły konstrukcyjne znajdziesz na stronie producenta:
www.intel.com