Re: 256 czy 512 oto jest pytanie

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 13:26:22 MET

Użytkownik "Konrad Kucharczyk" <konradq_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> 256 to jest chyba potrzebne na te wszystkie "wodotryski"...Trzeba je po
> prostu wyłączyć.

wodotryski zabieraja b. malo pamieci. Cieniowanie, przezroczystosc,
wygladzanie to typowe efekty zzrerajace CPU.

> Ale i tak się nie do końca zgodzę: mam XP i na 128 można pracować. A
> jeśli 128 to dla kogoś za mało w Xp, to niech sobie wymieni na w98.

heh :D prosciej i taniej dokupic 128mb niz nowy system. Poza tym w98 to
system z innego wieku - doslownie i w przenosni.

> A tak w ogóle to w Polsce jest jakaś dziwna moda, żeby mieć wszystko
> najlepsze, najszybsze, największe.

dziwna moda? gdyby nie ta moda ciagle bysmy mieszkali w jaskiniach

> W USA większość użytkoników PC
> posiada w98 - a jest to kraj "raczej" bogaty...

daj mi link na ta informacje - mam nadzieje ze nie bedzie tam oficjalna
liczba sprzedanych kopii :DDDDDDDDDDDDD

--
lobo_at_space.pl