Długo myślący dysk :(

Autor: aquardiente (aquardiente_at_gazeta.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 10:55:08 MET

Witam!
Od 4 lat mam SEGATE 10GB. I ostatnio cos sie kaszani (tzn. nie wiem czy
konktretnie jest to wina HDD, ale czego by innego?).
1.Win2000 uruchamia mi sie cala wiecznosc (reinstalke zrobilem tydzien temu
wiec nie jest jeszcze zawalony smieciami). Jeszcze pare miesiecy temu tak
sie nie dzialo
2. Jak klikne np. na moj komputer (czy na cokolwiek innego :) to lczerwona
dioda swieci mi sie niemilosiernie, komputer rozmysla, i dopiero po
kilku/kilkunatu sekundach otwiera sie okno

Co moze byc tego przyczyna?

<Celeron 366, 128Ram, Vanta 16MB>