Re: grafa za 2 stoowy

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 10:00:16 MET

Użytkownik "Grzech"...
[...]
> no ja kojarze te motywy, np. mx creativa miał szynę 143 mhz zamiast
166 ale
> kurde teraz taki numer chyba nie przejdzie

Kilka miesięcy temu był wątek, jak ktoś się pytał, czy warto wymieniać
MX200 na MX400. Wszyscy mu mówili, że nie, lepiej dołożyć jeszcze 5
dych na GF2Ti. Ale gostek się uparł, i strzelił sobie właśnie taki
egzemplarz. Następny jego post miał tytuł: "No to się doigrałem..." ;)
Serio, wydajność mu spadła w stosunku do MX200. No i wtedy wyszło, że
to taki "dziwny" MX400.
Uważam, że jeśli GF2, to tylko Ti.
Jeśli nie grasz, to Radek 7000, jeśli zdarza Ci się pograć, to 7500
(wydajność na poziomie GF4 MX)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl