EPOX HAL - ciag dalszy

Autor: Pawel Janowski (p.janowski_at_sunrise-tm.com)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 09:34:37 MET

kiedys juz pisalem o tym .. polecono mi sprawdzic pamiec i powyjmowac zbedne
karty z plyty

przed :
AMD 1500xp+
EpoX HAL (z AC97 zalaczonym w biosie) bios 5.29.2002 (najnowszy)
2xENW9504 (siecioki)
Tuner Pixel Vew pak II
SB 128PCI
Matrox G400
4 urzadzenia na USB

Po :

AMD 1500xp+
EpoX HAL (z AC97 wylaczonym w biosie) bios starszy (taki jak kupowalem)
1xENW9504 (sieciowka)
Matrox G400
1 urzadzenie na USB (mysz)

objawy

odwtorzylem image z ghosta poprzez siec
wyskaja TE SAME bledy jak przed odchudzaniem kompa a wiec :
gdy mam wlaczony ACPI to BSOD (W2k) karze mi go wylaczyc, a gdy go wylacze
to sie tylko restartuje W2k podczas bootowania. Nawet jak wlacze opcje Load
Fail-Safe Defaults to kiszka .. nawet jak powylaczam Shawdowy w BIOSie i na
karcie to tez TEN SAM blad
chcialbym podkresil, iz image byl robiony na tym samym komputerze i
wczesniej ladnie sie odghostowywal i dzialalo. JEstem teraz zakrecony jak
sloik na zime i nie wiem co mam robic ... czy plyta jest sypnieta czy co ??

--
Paweł Janowski