Re: Notepad.exe

Autor: Marianr24 (marianr24_at_aol.com)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 00:49:22 MET

>Subject: Notepad.exe
>
>Witam
>
>Mam ogromną prośbę. Niech jakaś przyjazna dusza wyśle mi na priva
>Notepad.exe z Windowsa Millenium. Przez pomyłkę usunąłem :-(
>
>Tomek
>funt_at_poczta.onet.pl

Nic ci nie trzeba od nikogo!..
Masz to na swoim computerze.....
Poszukaj w:
Windows\Options\Install\Win_17.cab
Podzas instalacji Win ME , system tworzy kopie calego foldera instalacyjnego z
CD i tam wlasnie go umieszcza aby szybciej przebiegala instalacja, oraz na
wypadek doinstalowania opcji, driverow i innych potrzeb; -wtedy system nie
upomina sie o dysk instalacyjny.
 Kliknij 2x na Win_17.cab i jak nic nie "pochrznione przez nieuwage (?)" w
systemie to powinien ukazac sie explorer z lista wszystkich files (plikow) w
tym cabinecie. Scroll do dolu i znajdziez twoj "Notepad.exe" . Znow 2x klick
na niego a powinie ukazac sie dialog "Extract" -> wskaz gdzie ma byc zapisany.
Jezeli ta opcja nie pracuje z jakichs powodow - znow(?), to WinZip a takze
WinRar robia to samo i maja bardzo zblizony process.

Powodzenia
Avalon