MSI KT3 Ultra

Autor: Misiek 69 (adasu_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 11:44:22 MET

Witam.

Posiadam od niedawna plyte glowna jak w temacie.
Czytalem wiele pochlebnych opini na jej temat, szczegulnie na KT3 Ultra 2
ARU.
Ja niestety posiadam zwykla KT3 Ultra.
Mam w zwiazku z tym pare pytan do gropowiczow.
Nie moge sobie poradzic z dziekiem, konkretnie nie bardzo dziala obsluga 4
glosnikow.
Plyta standardowo nie posiada zlacza S-Bracket wiec pozostaje mi skozystanie
z oprogramowania sterownika i przelaczenie wyjscia liiowego na wyjsie tylnej
pary glosnikow.
Niby wszystko OK bo test glosnikow dziala ale nie slychac nic poza tym.
Zadnych dziwiekow systemowych, o grach zapomnij, mp3 tak samo. Kiedys mialem
SBLive i zero problemow. Teraz kiedy praktycznie kazda plyta ma zintegrowany
dzwiek, tak jak ta, same klopoty. Moze ktos wie jak ten problem rozwiazac.
Oczywiscie bez kupowania dzwiekowki. Chetnie tez poznalbym opinie na temat
tej plyty i ewentualne roznice wzgledem Ultry 2.

Misiek69