Re: porysowany monitor

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 22:19:43 MET

"Błyskacz" <blyskacz_at_wp.pl> wrote in

> w trakcei transportu porysował mi sie monitor . Nowy Sony 17" . jak
> pozbyć sie rys ? są dość głębokie . da sie to jakoś przepolerować , bo
> to zdaje się jakaś warstwa jest naniesiona na szkło kineskopu i to
> właśnie ona sie porysowała

przyzwyczaj sie do tych rys, jak zedrzesz warstwe antyodblaskowa to oczy ci
beda wypadac po godzinie (w tej folii jest filtr)

jedyny ratunek to tak uwalic monitor zeby ci go wymienili :D

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P