Re: Cienki wentylator dla Athlona

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 20:26:27 MET

cienki/plaski radiator bedzie tez cienko chlodzil - najprostsze rozwiazanie
zamocowac zasilacz poza obudowa - najprosciej w sciance z ktorej wychodza
kable zrobic 4 otworki o takim samym rozstawie/rozmieszczeniu jak w sciance
z wentylatorem i przykrecic od srodka tak zeby zasilacz byl na zewnatrz
jak masz dlugie "kable", przede wszystkim ATX to mozesz nawet polozyc
zasilacz na gorze obudowy a kable przeciagnac przez otwor ktory pozostal po
zasilaczu - dlugi przewod ATX to np 65cm (mam taki w 1 zasilaczu) bo
standardowo jest cos kolo 30-40cm (takie mam w 2 pozostalych)

pozdrawiam