Re: Wentyl przy zasilaczu

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 18:34:04 MET

In article <7efd.000004c0.3dd52bed_at_newsgate.onet.pl>, efreet_at_poczta.onet.pl
wrote:

> I faktycznie jest duzo ciszej ??

Jest bez porównania ciszej. Ale u mnie to miało znaczenie dopiero po
zlikwidowaniu wiatraka na procesorze, bo wcześniej to ten wszystko
zagłuszał.

> A co z temp. procka (pod warunkiem, ze masz pionowy zasilacz) ?? Spadla ??

Nie zmieniła się, ale mam chłodzenie wodne. Woda wyciąga ciepło na zewnątrz,
więc zasilacz nie zasysa ciepłego powietrza i zmniejszanie obrotów
wentylatora nie jest takie niebezpieczne.

> A moze zamiast 5 V na 7-8 dla pewnosci ??

Też można, ale będzie głośniej, u mnie na 5V chłodzi wystarczająco dobrze.
Jak będzie za małe napięcie, to wiatrak może nie ruszyć po włączeniu, trzeba
na to uważać.

Paweł