[ntg] Maly formularzyk w accessie - Pomocy

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 17:41:24 MET

Moze ktos kto umie i zna troszke accessa zrobiłby mi maluski formularz do
bazy w accessie ??

Zrobilem 3 malutkie tabelki z danymi filmow i aktorow i teraz męcze
formularz jednak nie wiem kompletnie jak to zrobic zeby to dzialalo ;(((
moze ktos kto umie zrobilby mi to w kilka minutek ? to wyslal bym malusia
baze zeby zobaczyl i mi sprawdził :P ew to co zle poprawił ?? Pliss

Wiem ze NTG ale to bardzo pilna sprawa , na innych grupach dot. baz zero
odzewu... :(

Pozdr
Załamany Piotrek
boot_at_infohandel.pl