Re: Dysk Samsung SV 800 4H - opinie

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 16:56:33 MET

Użytkownik "Marcin I." napisał:

> Co sadzicie o tym dysku

Starsze Samsungi były podobno bardzo awaryjne (mi osobiście padły dwa
modele 20 GB i jeden 6,4 GB).
Nie mniej jednak, rozmawiałem niedawno (z czystej ciekawości) z pewnym
sprzedawcą dysków twardych. Spytałem o ich niezawodność i odporność na
awarie. Na pierwszym miejscu wymienił Maxtora, później Samsunga
kwitując to stwierdzeniem, że złe fatum wiszące nad tą firmą chyba już
ucichło. Ciekawe ile w tym prawdy? Ale patrząc z drugiej strony: od
dawna nie słyszałem, żeby komuś padł dysk Samsung o pojemności
większej niż 60 GB (chyba że coś mi umknęło). A może jeszcze za
wcześnie na takie wnioski?

> czas dostepu 8,9 ms

Tutaj to chyba lekko przekłamali. Czas dostępu (w uproszczeniu) jest
składową czasu wyszukiwania odpowiedniej ścieżki/sektora na dysku oraz
czasu po jakim dane umieszczone w tym obszarze znajdą się w buforze
wyjściowym. Panowie z MM zapewne napisali to co wygląda ładniej, w tym
przypadku czas wyszukiwania.

Pozdrawiam,
Sniper