Re: Wentyl przy zasilaczu

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 15 Nov 2002 - 16:05:30 MET

Czyli mowisz, ze wystarczy, ze wlutuje pana Zenera i dam 5 V na wentyl w
zasilaczu i to bez zadnego ryzyka ?? Bo moj Thunderbird 1.4 ma ok 70 st C,
a wentyl na procku 5300 (pewnie dlatego, ze mam nad nim zasilacz)...
Bo jak tak, to ja od reki (i jesli spadna obroty, to zwiekszy sie gestosc
powietrza, a tym samym spadnie liczba obrotow na procku, co jeszcze bardziej
wyciszy) - tylko pytanie o gwarancje powodzenia (pod katem oczywiscie
bezpieczenstwa gl. procka)

Efreet