Gwarancja

Autor: Boa (boa_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 15:43:23 MET

Jak mam gwarancję zbiorczą (poszczególne elementy wyszczegolnione na jedym
papierze) na zestaw komputerowy, to jak to jest w przypadku, gdy chcę
sprzedać jeden element - mogę skserować gwarancję i to wystarczy?

Drugie pytanko: jeśli gwarancja jest na moje nazwisko, to po sprzedaży
elementu komuś i w przypadku awarii, ten ktoś może bezpośrednio uderzać do
sklepu, który wystawil gwarancję, czy musi do mnie? Czy ja w momencie
sprzedaży komponentu wraz z gwarancją jeszcze w jakiś sposób za niego
odpowiadam? (tzn. muszę latać do sklepu, jak osobie, której sprzedałem coś
padnie?)

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrr.,
Boa.