Re: Komputer do grafiki - kilka pytan

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 15:34:59 MET

Użytkownik "Maciej "yaq"" napiasał:

> 256 to stanowczo za malo:) przeciez
> premiere sie przy takiej ilosci dlawi:)

Ja się z kolegą jak najbardziej zgadzam. Zresztą sam próbowałem tutaj
paru osobom udowodnić, że 256 MB to dopiero podstawa dla samego
systemu operacyjnego. A gdzie reszta na dane i aplikacje?

Ale jak widać, niektórym 256 MB wystarcza do komfortowej pracy. Na
szczęście to nie mój problem. Dla mnie komfort przybiera troche inną
formę.

Pozdrawiam,
Sniper