Re: HDD

Autor: Konrad Kucharczyk (konradq_at_o2.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 13:05:54 MET

Użytkownik Marian Matys napisał:
> Cześć.
> Jestem nowy, ale liczę na Waszą pomoc.
> Na twardym pojawiły się uszkodzone obszary po czym
> system przestał działać prawidłowo.
> Czy warto formatować dysk i instalować wszystko
> od nowa, czy też nadaje się on na złom?

Też kiedyś na dysku miałem uszkodzone obszary (bardzo dawno temu, w
epoce dysków, gdzie pojemność liczyło się w MB - przyp. Tłum.;)), ale
nie powodowały one większych problemów. Wszystko zależy od tego, czy:

1. masz ważne dane na dysku
2. czy jest dużo uszkodzonych obszarów

Jeśli odpowiesz sobie na dwa powyższe pytania "tak", to ja bym taki dysk
wymienił.

--
pozdrawiam, Konrad
Linux Registered User #293048