Re: Zanim powstanie kadłubek - jak diagnozować?

Autor: dobert (to_nie_jest_at_prawidlowy.adres)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 12:19:18 MET

> Ani jednego, to nie jest sprawa monitora. Włączam POWER i wiatraczki pięknie
> szumią, a monitor nie przechodzi z kontrolki żółtej na zieloną.

mialem to samo jak karta graficzna siadla. Sprobuj z druga jesli masz taka
mozliwosc a jesli jestes przekonany, ze jest dobra to wyjmij ja i docisnij
jeszcze raz.

Wiem ze przy problemach z grafika komp powinien piszczec ale to czy i jak
piszczy zalezy od biosu. Moze Twoj bios nie piszczy ;) albo glosnik zle nie
podlaczony.

Generalnie przy takich problemach jak Twoje dobrze jest miec drugi komp do
dyspozycji i sprawdzac kazda rzecz po kolei czy dziala.

--
dobert