Re: Mam kartę AGP a durny Win XP pokazuje mi lokalizację PCI. Dlaczego ???

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.wytnijto.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 11:21:10 MET

On Wed, 13 Nov 2002 22:29:24 +0100, "pri" <pri_at_2com.pl> wrote:

>Masz... AGP 2 PCI Bridge...
>
>PS. XP jest durny tak czy tak :-)

Jesteś odporny na wiedzę czy jak? Ile razy trzeba cię upominać?
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
To oczywiście netykieta, najlepiej przeczytaj całość, bo widać że nie
czytałeś. W szczególności chodzi o ten fragment:
"(...) Z drugiej strony nie popadaj w skrajność i nie unikaj
cytowania jako takiego w ogóle. Często jest ono niezbędne do
zrozumienia o co właściwie w Twoim komentarzu chodzi."

Adam.