NEC FE791SB i mydlane brzegi

Autor: marcin_o_at_poczta.fm
Data: Fri 15 Nov 2002 - 11:12:04 MET

Spotkal sie ktos z takim objawem? Na NECu FE791SB i radeonie9000 (Gigabyte) mam
zdecydowanie rozmyte oba brzegi ekranu. Bardziej jest to widoczne z lewej
strony ekranu. Nie ma tak, żeby tylko rogi były mdłe, są takie całe krawędzie.
Ustawienia mory nic nie dały. Próbowałem dojrzeć się jakichś opcji
konfiguracyjnych w ustawieniach karty ale też nic tam chyba nie ma. Wygląda na
to, że trafił mi się wyjątkowo badziewny okaz monitora. Jakimś trafem nie
dojrzałem się tego w sklepie.
Jak działa serwis NECa? Można wywalczyć jakiś monitor zastępczy na czas
naprawy? Da się to w ogóle wyregulować? Geometria jest zupełnie ok.

Pozdrawiam
Marcin