Re: Samsung 959NF - jaśniej / ciemniej

Autor: Tomek (thnet_at_wp.plUSUNTO)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 11:04:02 MET

> Czy te "cienie" zawsze są po prawej stronie? Bo ja mam wrażenie, że mogą
być
> po obu stronach prawdopodobnie zależnie od położenia literki względem
> szczeliny. Np. przesuwając okienko cienie te zmieniają się i raz są
> silniejsze po rawej, a raz po lewej.

może być i tak - ja po prostu najlepiej znam tą 22" iiyame, która ma to
zwykle wyraźniejsze po prawej stronie...

> To chyba był dobry krok, zwłaszcza jeżeli pracujesz głównie z tekstem.

Zgadłeś, dorabiam sobie miedzy innymi "pisaniem tekstów i rysowaniem
schematów" :)))

> Zwłaszcza, że w pracy mam taniego Samsunga 753DF z byle jaką kartą

to jest ten sam typ kineskopu (Samsung dynaflat) co w moim 957DF - tyle że
mniejszy...

> na Rivie TNT2. Ma on zdecydowanie gorsze (bardziej "wyprane") kolory od
> 959NF, ze zbieżnością kolorów też nie jest najlepiej, ale czytelność
tekstu
> jest wyrażnie lepsza niż w 959NF.

Potwierdzam tak to właśnie jest !!! Jak już pisałem coś za coś...

--
Tomek