Polskie znaki

Autor: Jamamoto (polar_bear_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 09:16:25 MET

Witam

Wysłałem jużraz to pytanie ale nie wiem czemu nie ukazało się na grupie. ozwolę sobie więc napisać jeszcze raz

Mam niezły problem i może ktoś będzie w tanie mi pomóc i odpowie na może proste pytanie ale dla mnie w chwili obecnej nie do przebrnięcia. mam notebooka z klawiaturą bez prawego przycisku alt. czy mam szansę żeby pisać polskie znaki typu ąęćśżź itd jak to zrobić ??

dziękuję i pozdrawiam

Jamamoto