Re: "Zawieszanie" kompow

Autor: Darek (darwoz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 08:34:57 MET

Użytkownik "Zbigniew Kiszkiel" <zkiszkiel_at_mail.bsk.vectranet.pl> napisał w
wiadomości news:3DD42870.3050004_at_mail.bsk.vectranet.pl...

> Mało wiesz o pracy w serwisie.

Nie rozumiem w jakim sensie, czy jesteś serwisantem i bronisz się
przed tym że robicie dobrze i sprawdzacie wszystko, czy wprost przeciwnie
jesteś wrogo nastawiony do serwisu i twierdzisz że w serwisie kłamią!!!
Ale przypuszczam że pracujesz w serwisie jeżeli ty wiesz aż tyle o tym ;-).
Ale powiem tak, jeżeli serwis rozumiesz w ogólnym tego słowa pojęciu
(niekoniecznie komputerowy),
to cię rozczaruję, wiem jak działa serwis ponieważ w firmie w której
pracuje jest serwis urządzeń telekomunikacyjnych i wiem że robi się to
u nas porządnie ale każdy jest człowiekiem i wszystkiego nie przewidzisz.
Ale może jesteśmy wyjątkiem ;-).

Pozdrawiam

Darek