problem z imagami !

Autor: miike (miikew_at_wp.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 00:59:54 MET

Witam ! Mam duzy problem z imagami - od pewnego czasu (tak sie nie dzialo
jakies 3 tygodnie temu) po zgraniu imaga na dysk (obojetnie jakim progsem
) i zaladowaniu go np do daemona wystepuja bledy crc (sprawdzam image
CDCECK-iem) np cab zwalony lub rar rzadziej jakies bmp czy cos takiego ale
ostatnio nawet napisal mi ze autorun.inf ma blad crc nie wiem co sie
dzieje - zaczalem od przeinstalowania OS -a na me puzniej dodalem xp,xp
home wszedzie to samo > zmienilem pamiec (3x64(133)) na jakas 1x128 i tez
to samo , przyszla kolej na tasmy os dysku i cdrw - kupilem nowe i nic
dalej co jakis czas jest problem (oczywiscie nie wchodza w gre bledy przy
zrzucaniu nagrywarka bo wypalone plyty 10 min wczesniej u qmpla tez sie
niekiedy zle zrzuca:( ) jak ktos moze to niech da znac - aa nawet
bateryjke do biosu zmienilem bo balem sie ze nie trzyma ustawien biosu do
pamieci z gory wielkie THNX miike

--
Wyslano z serwisu news.bulwar.pl - Dwukierunkowe Newsy/USENET poprzez WAP
 gg.bulwar.pl  - Dwukierunkowe Gadu Gadu poprzez WAP