Samsung HDD Problem

Autor: Lech (lechdo_at_wp.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 23:50:32 MET

Mam twardy samsunga 80gb 7200obr i zaczxeły sie pojawiać nady w biosie smart
status bad :-( I chciałem teraz zrobić low level format ale wszedłem na
strone samsunga chce sciagnac disk managera wypelniam ankietke i nic mi sie
dalej nie pojawia :-( czy ktoś ma tego disk managera? Nie wiem czy clearhdd
poradzi sobie dobrze bo wypisuje bzdury o tym twwardym a hutil ma clearhdd
ale wydaje mi sie ze to jest cos a'la zero fill drive. Dlatego uprzejmie
prosze o podanie mi linka do tego disk managera .
Za wszelką pomoc z góry dziekuje.