Re: kulerek - poradzcie

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 23:15:59 MET

> Z zasilacza nie udało mi się wywalić wiatraka, ale przełączyłem go na 5V i
> raczej cicho szumi. Jednak pracuję i nad tym.

moje pytanie bylo z tych przewrotnych ;-)

a co do chlodzenia zasilacza woda - jak juz to zrobisz, to potem bedzie
przeszkadzal transformator w pompce/monitorze, a na koncu lozyska HDD,
slychac nawet najcichsza BarracudeIV - sprawdzone organoleptycznie u kumpla
!

BTW jak chcesz pomysl na zasilacz to zerknij tu
http://www.zerofanzone.co.uk/default.asp
do zakladki "PSU Watercool"
kumpel zrobil to troche prosciej do radiatorow (miedzianych) dolutowal rurki
miedziane

pozdrawiam