Re: Uszerbany rdzen proca i gwarancja.

Autor: Rafal Kot (koot_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 23:21:46 MET

Sebol <lobo_at_space.pl> wrote:
> zasadniczo to mozesz uczepic sie tego ze nie dostales instrukcji w jezyku
> polskim - czyli produkt byl niepelnowartosciowy.

procesor juz pojechal do serwisu...
a o pascie juz nie wspominaja... zreszta to chyba jest sprzedawane w
wersji OEM i mam podejrzenie ze do tego instrukjic byc nie powinno..
bo do procesora teznie dostalem :]

--
.: KooT :. [ WWW     : http://post.symatrix.pl/~koot/       ]
           [ E-mail  : koot_at_irc.pl , koot_at_poczta.onet.pl    ]