Re: tuner fly video 98 - firmware

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 00:06:06 MET

"W. T. O." wrote:

> Żebym ja jeszcze znalazł na nim te zworki.

Czasem nie ma (ale we Fly98 są ;-)
Dokładniej: oporniki SMD z napisem '0'
(kiedyś sobie robiłem spis co oznaczają, bo miałem pod ręką 5 różnych
Fly98 oraz 4 Avery... Ale spis się zapodział ;-(

> Próbowałem i tych, nic z tego.

Więc wniosek jeden: gryzie się z czymś ;-(
 - czasem z płytą: można próbować na innym PCI;
 - przeważnie z USB (jakoś u mnie uparcie USB zawsze lądowało na tym samym
przerwaniu - zadziałało, gdy dałem w BIOSIE "don't assign ICQ for USB")
 - z czymkolwiek, jeżeli to cokolwiek siedzi na tym samym przerwaniu
(trzeba tak porozkładać IRQ, aby Fly98 siedział sam...);

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|