Re: kabel do starego monitora

Autor: Tomek (thnet_at_wp.plUSUNTO)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 21:35:24 MET

> Wybacz, ale filozofujesz.

oooo dzięki z komplement !!! ale wynika on z Twojego nieuważnego czytania
:((( Przypominam, napisałem tak:

"Jeśli w monitorze jest GNIAZDO dwurzędowe a nie kabel z
taką wtyczką na końcu to może być kolorowy VGA"

>Nie da się wprost podłączyć monitora EGA do
> karty VGA.

kto powiedział, że to EGA ??? było:

"kilkuletni monitor 14-calowy Daewoo"

Miałem na myśli monitor VGA !!! Szło o Deawoo więc odkopałem właśnie
instrukcję od 15" SVGA Deawoo którego kiedyś miałem - to model CMC-1502B z
OSD itd. wiec nie taki stary. On miał właśnie gniazdo 9 pinowe na obudowie
i kabel z taką wtyczką z jednej strony oraz standardową VGA do karty na
drugim. Tu masz scan z instrukcji (strona 6):

http://www.thnet.republika.pl/d1.gif

> A podany przez Ciebie link dotyczy sytuacji odwrotnej,
> przeczytaj go, zanim komuś podeślesz...

Fakt tu się pomyliłem bo nie zgadza się połączenie hsync we wtyczce 9pin z
tym co stosuje Deawoo. Sory ale tak na szybkiego i z pamięci nie zauważyłem.
Ale już się poprawiam (strona 19 tej samej instrukcji co poprzednio):

http://www.thnet.republika.pl/d2.gif

Na podstawie tej tabelki da się zrobić poprawny kabel do Deawoo, ale ciągle
mam w pamięci wiszące w lokalnym sklepiku coś takiego za kilka złotych...

Wszystko to będzie przydatne jeśli Deawoo w 14" stosowało taki sam "patent z
kabelkiem" jak w 15" !!! Tego już pewny nie jestem ale prawdopodobieństwo
jest spore...

Tomek